Ceryan



Yılın keşfi ! DJ SHADOW !!!

ahaha durun sakin, şaka yaptım. Valla lan. Siz de hemen oltaya geldiniz. Böyle milliyet com hileleri yapmasam bi’ arayıp sorcağınız yok.

Neyse eli boş dönmeyeceksiniz, naçizane önerilerim hazırlar. Her zamanki gibi özet geçiyorum, hem de bu sefer kolajla özet geçiyorum.

eser sahipleri meşe sopasıyla dövseler beni gıkım çıkmaz allaama

Detaylara geçelim;

Grafton Primary, Avustralyalı ikili. Uzun uzun anlatmayacağım çünkü kısa anlatmanın yolunu buldum. Depeche mode seviyor musunuz? Ratatat’a bayılıyor musunuz? O zaman dinliyorsunuz Grafton Primary’i. Ben Eon’u dinledim. Beğendim.  GP@MYSPACE

Emancipator‘ı tanımam etmem. Ama blockhead dinleyeceğiz diye gittik, meğer bu yeni yetme de varmış. Çocuk 86’lı, bir nevi liseli -müzik aleminde. Ama konseri domine etti. Blockhead melodisi duymadım konserde, ama mutlu döndüm. Olayı downbeat. Bonobo diyorlar ama Bonobo’dan daha çok nujabes havası var. Zaten rahmetlinin keşiflerindenmiş. Düşük ritim, ambient. Kaçırmayın derim. MYSPACE

Ağzımı gevşete gevşete “Amerika’da doğru düzgün elektronik yok aabi” dediğim günleri hatırlıyorum da biraz abartmışım. Ama o yavşak tavrımın altındaki gerçek hala sağlam. Bazen bi’ şeyler çıkıyor. Lymbyc Systym onlardan biri. İlk dinlediğimde Detektivbryan tadı almıştım. Hafiften Boards of Canada tadı var. Kısa keseyim, yavaş bir müzik. Bayabilir ileride garantisini vermeyeyim. Linklere bi’ el atın havada kalmasınlar: MYSPACE

Özet dedik kafa patlattık. Bu arada Murat askerde.


Trackbacks & Pingbacks

Yorumlar

  1. * engin says:

    KAGAN yazdi;

    Ve naçizane yeni önerilerim geliyor. Bu aralar drumNbass’tan gidiyorum.
    İlk sırada http://www.last.fm/music/B-Complex geliyor efenim. Tanışmamız Beautiful Lies ve Girl with Flower vasıtasıyla oldu. Fazla zıpır gelirse Salad is OK releasindeki 4 şarkıya bi şans ver, daha tok, dolgun, farklı bi tarz yakalamışlar dinlersen farkediceksin zaten.

    Efenim second olarak Camo & Krooked geliyor. Turn up The Music ve Nothing is older than yesterday favoriler. Last fmden bakarsın, google mühendisisin bulursun kolayca 😀

    Ambient eklemeden olmaz..Komşudan bir seçim D. Batistatos. Weeper On The Shore albümünden onu ve Under Pressure’ı dinle öncelikle. İzmir çocuğusun akdeniz ege esintilerini hemencecik hissedersin. Bu günlük bukkadar hürmetler efenim.

    | Cevapla Gönderildi 13 years, 3 months ago


Yorum bırakın