Ceryan



Easy Star All Stars

Bu adamlar en sevdiğimiz grupların en sevdiğimiz albümlerini coverlıyorlar. Bu işi de şarkıları dub, reggae yorumlayarak yapıyorlar ve bu formül bir hayli başarılı olmuş. Bir defa canlı izleme imkanını da bulduğum Easy Star All Stars kesinlikle eğlence vaadediyor. Şu ana kadar çıkardıkları üç albümde Pink Floyd – Dark Side of the Moon, Radiohead – OK Computer ve Beatles – Sgt. Lonely Hearts Club Band albümlerini kendilerince yeniden düzenlediler. Değişiklik arayanlar için iyi bir grup.

Nedir, ne değildir diye bakacaksanız alın size bir iki şeker link

http://www.myspace.com/easystar
Canlıyken böyleler

Trackbacks & Pingbacks

Yorumlar

  1. * e. pinar karabulut says:

    pink floyd cover albumlerinin adi “dub side of the moon” olup sadece bu super isim bile sevilme nedeni olabilir… Ama dub ve reggae pek alici bulmuyor kanaatindeyim.

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago
  2. * engin says:

    o albumu dinledim. murat’in dediklerinden “farklilik arayan” kismina katiliyorum cani gonulden. bi partide falan insanlarin dikkatini cekmek icin birebir.

    ama surekli dinlemek mumkun olmaz gibi durdu. bir yerden sonra raggae beni yordu. (annem gibi konustum.)

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago
    • * e. pinar karabulut says:

      Evet ben de katiliyorum farklilik arama ve dikkat cekme konusuna. Zaten bu da gercekten reggae olmus muydu tartisilir. pink floyd u oyle dinlemek ozellikle reggae ve dub seven insanlar icin eglenceli o yuzden sevmistim o albumu. Ama surekli reggae dinleyen adam da acip bunu dinlemez devamli. Beni reggae yoruyor diyen de acar the dark side of the moon u dinler.

      | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago
  3. * nazim ozhan says:

    dark side of the moon değil ama pink floyd un popüler parçaları chillout versiyonuyla albüm yapılmıştı. hatta bu da linki;
    http://rapidshare.com/files/70241355/Pink_Floyd_-_A_Chillout_Experience_-_2007.zip

    chillout sevenler indirsin derim.

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago
    • * e. pinar karabulut says:

      Chillout calisirken iyi gidiyor. Tesekkurler…

      | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago
  4. * nazim ozhan says:

    arkadaşlar sanırım bağlantı şifre istiyormuş. şifreyi cidden bilmiyorum. rapide benim yüklediğim bir albüm değil, linki bulduğum forumuda hatırlamıyorum. ama ufak çaplı bi google araması zaten albüme ulaşmanızı sağlar. kusura bakmayın..

    | Cevapla Gönderildi 7 years, 6 months ago


Bir Yanıt Bırakın

